Judith-Rosa.reismee.nl

Thuis.

We zijn goed thuis gekomen. Heerlijk genoten en raad eens? De laptop houdt van Nederland. Doet het gewoon weer. Yeah! Toch wel fijn.

Kan ik mijn reisblog afronden. De reis was weer lang maar goed. Rosa en ik werden op het Vliegveld Punta Cana omgeroepen. We moesten ons melden. Hartslag 199........er werd gevraagd of we iets aan te geven hadden. Daarna moesten we mee. Achteraf kamertje met tafel ventilator en beveiliging met blauwe plastic handschoenen. 1 van de 3 koffers moest onder toeziend oog geopend worden. De inhoud werd stuk voor stuk bekeken. (waren wij even blij dat het de koffer was met lekker vuile was. Zal ze leren. Mijn slippers werden dubbelgevouwen beknepen en bestudeerd. Tijdschriften werden doorgebaderd en Rosa's kurkschoentjes werden ook nauwkeurig bekeken. Ik moest er voor tekenen. We mochten weer terug en konden gelijk boarden. Na dik anderhalf uur te hebben gevlogen naar Jamaica moesten we daar ook wachten. Voor de landing werd het Vliegtuig gesprayd. ??? Op verzoek van de autoriteiten van Jamaica. De spray was niet schadelijk voor de gezondheid. Verder geen uitleg. Weet iemand van jullie dit?

Daarna een 9 en een half uur durende vlucht naar Nederland. 6 uur verliezen in een nacht, betekend GEEN nacht. We zijn brak maar blijven nog even op om weer in het ritme te komen.

Op schiphol aangekomen, je raadt het niet, mochten wij weer onze koffers laten scannen. We werden uit de rij gepikt. Ach ja joh, ga je goddelijke gang. Toch niets aan te geven.

Hierbij heb ik ook nog foto's toegevoegd van de laatste keren.

Ik heb 2 huwelijks aanzoeken gehad, en die hebben niet de romantische bedoelingen die we normaal bij een huwelijk zouden voorstellen.

Nee zo als beloofd gewoon single naar Nederland.

xxx

Judith en Rosa

Reacties

Reacties

Amaryl

Welkom thuis!!!
En slaap heel erg lekker en lang en ongestoord straks!

harriet

Daarom roken jullie zo lekker! Of was t een bruinspray, want jullie zijn allebei associaal bruin geworden!! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Lekker slapen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!