Judith-Rosa.reismee.nl

We zijn gekust............

Lekkere zachte lippen, beetje harig en hij stonk uit zijn bek naar vis. Dat was minder......

Een foto volgt nog. Onze laptop is kapot. Helaas. Nu zitten we even in het internetcafe. Het is hier heerlijk. Rosa erg moe, dus we liggen vroeg op bed. Dat onze laptop kapot is betekend dus dat we niet zo veel verhalen kunnen schrijven. We houden jullie wel af en toe op de hoogte.

Gisteren heeft Rosa een onvergetelijke ervaring gehad met een dolfijn. We hebben het op dvd en ook op foto´s (kosten.....slechts 100 dollar) Maar ja.....wat moet je dan. Enige herinnering die vastgelegd is. Vooruit dan maar. Ten goede van het park. Kunnen de dolfijntjes weer visjes eten. Ik vertel maar niet wat het kostte om Rosa te laten zwemmen. Ach.....snel vergeten.

We zijn ook allebei met een papagaai op de foto gegaan. Nee deze waren gelukkig blij, ik heb goed gekeken hoe ze met de dieren omgaan. Rosa zei dat de dolfijnen en puntgaaf uitzagen. Geen littekens op de huid. Het waren ook meer Canadese en of Europese trainers. Rosa zat in een groep met alleen maar Fransen. Die paar lesjes Frans waren toch niet genoeg.

Tijdens het zwemmen van Rosa werd ik versiert. Ja hij zag er lekker uit, slechts 25 jaar. Ach wat wil ik nog meer. Ha, ha......heb gezegd dat ik twee keer zo oud ben, mijn ouders mij onterven. Nooit meer een Dominicaan voor mij, maar wat zei hij. Ik kom oorspronkelijk uit Senegal. Uhhhh die zijn toch denk ik wat donkerder. Maar goed. Ik voel mij vereerd. Kom gewoon single weer terug. O ja die kus...die kregen we van een zeeleeuw...........ha,ha......

Foto´s kan ik hier niet uploaden. Dus als we terug zijn zal ik alsnog alles erop zetten.

Groetjes aan ieder die ons lief is. En dat zijn er veel. In ieder geval jullie allemaal.

Judith en Rosa xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

raquel

klinkt super cool met dolfijnen zemmen en als onze moeders gaan sporten dan kan je me alles vertellen xxxraquel

Amaryl

Oh Rosa, wat geweldig!
Ik kijk vol verwachting uit naar de foto's en de dvd wil ik natuurlijk ook zien!
Heel veel plezier nog jullie - en geniet van alle zoenen!

Mams en Paps

He wat jammer van de laptop ,maar er zijn ergere dingen .dat jullie genieten is het allerbelangrijkste .en het zwemmen met dolfijnen is toch iets wat je nooit vergeet ,het is hier p weer .niets aan te doen ,we zorgen wel dat het hierbinnen zonnig is .en Judith we zijn blij dat je zo verstandig bent om single thuis te komen ,maar wat aandacht is toch leuk ,heel veel liefs en voor Rosa ,we zijn super trots op jou ,dat je zelfs ,n dolfijn ,n dolfijne kus gegeven hebt omie en opa

paps

lieve Judith en Rosa ,mochten jullie nog ,n star bucks koffietent vinden en je hebt nog 5 eurocent over wil je dan ,n beker voor mij meenemen ,geniet van alles xxx paps

Marije

Ik geniet van jullie verhalen en kijk enorm uit naar de foto's en filmpjes. T klink echt als een waanzinnige vakantie. Veel plezier nog daar de komende tijd en geniet van alle aandacht !!!


Hier is alles helemaal goed, alle diertjes zitten weer veilig in hun schone hokjes ( noodle heeft als vanouds vreselijk zitten schelden, met opgeheven vuistje, toen ik hem in een schone eierdoos heb gezet haha) en ook Minoes komt ruimschoots aan haar knuffels want ik ga regelmatig met mijn kop koffie bij haar op de bank zitten.

Ik ga zo naar de presentatie van "het boek"; nee!, niet in mijn badjas!


Veel plezier en lfs Marie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!